Whatsapp RSS feed
<  terug

Boom in Business




Boom in Business 3-2025


€ 8,95   ex BTW


In dit nummer veel aandacht voor slimme marketing, praktische innovatie en vakmensen die het nét even anders doen. Vakmanschap alleen is niet genoeg meer: boomkwekers moeten hun verhaal vertellen en zichtbaarder zijn, zegt marketingexpert Loïs Lodders. BKU-directeur Martin Houben sprak in dit nummer nog over de toekomst van keurmerken binnen Boomkwekerij Udenhout, maar inmiddels is zijn vertrek aangekondigd. Faassen Plants mag zich sinds kort hofleverancier noemen, precies honderd jaar na de oprichting. TH Machines ontwikkelde een gepatenteerde wijderzetvork die tijdwinst en gebruiksgemak oplevert. Bij Leenaerts-Halters draait de nieuwe breedkapper 2.0 volop mee – de gps-gestuurde onkruidbestrijding maakt indruk. Tijdens de RHS Chelsea Flower Show werd Philadelphus ‘Petite Perfume Pink’ verkozen tot Plant van het Jaar. Verder in dit nummer: boomkweker Adriaan van de Bijl kiest bewust voor kleiner en overzichtelijker, ‘geen gezeur’. En bij Betuwe Plant zetten ze bomen in de markt als klimaatproduct, compleet met zuurstof- en CO₂-waarden.

Naam: Boom in Business
Jaar: 2025
Nummer: 3



ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
Webshop
ONDERDELEN